Možnosti dopravy

Z logistického pohľadu patria podlahy a podlahové príslušenstvo k náročnejším skupinám doručovaných tovarov. Tovar je dlhý, ťažký a často krát aj veľmi krehký. Najčastejšie je expedovaný na prepravných paletách. Aj napriek týmto nevýhodám sa nám darí vďaka precíznemu zabaleniu, použitiu ochranných prvkov a starostlivým výberom prepravcu, zabezpečiť jeho bezproblémové a bezpečné doručenie.

1. Vlastný odber - ZADARMO

Osobný odber tovaru je možný na adrese distribútora SOLIDWAY, s.r.o.:

  • Štrková 973/23A, 010 01 Žilina  (pondelok – piatok, 7:30 – 16:00)
  • CTPark Žilina Airport, Zóna 2, 013 41 Dolný Hričov (pondelok – piatok, 7:30 – 16:00).

Pri vlastnom odbere tovaru odporúčame si vopred skontrolovať hmotnostné a objemové parametre objednaného tovaru a prispôsobiť tomu svoje prepravné a manipulačné možnosti. Hmotnosť tovarov je uvedená na potvrdení objednávky, resp. nás neváhajte kontaktovať. 

2. Doručenie na adresu zákazníka

Objednaný tovar doručujeme na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike a to obvykle nasledovný pracovný deň od odoslania zo skladu distribútora. Pokiaľ je tovar objednaný v pracovných dňoch do 11:00 hod., a je skladom u distribútora, expedujeme ho ešte v ten istý deň. Pokiaľ sa tovar objednáva z výroby, je expedovaný najskôr ako je to možné po jeho doručení na sklad distribútora, resp. tak, aby bol doručený v dohodnutý deň dodania k zákazníkovi. Výnimočne sa môže z nepredvídateľných dôvodov pri doprave stať, že tovar nie je doručený nasledovný deň od expedície zo skladu distribútora, ale o deň neskôr. V prípade, že takáto situácia nastane, budeme zákazníka o tom informovať hneď ako sa to dozvieme. Na základe uvedenej skutočnosti je lepšie plánovať ďalšiu manipuláciu s tovarom (napr. montáž) až po jeho doručení, aspoň s jednodňovou rezervou. Vyhnete sa tak prípadným nepríjemnostiam. Nehovoriac o tom, že pri podlahovom sortimente je nevyhnutná 24 hod. aklimatizácia pred samotnou inštaláciou.

Čas doručenia - tovar doručujeme v pracovné dni PO-PI v čase od 8:00 do 17:00 hod. najčastejšie do 14:00 hod. V prípade dodania na súkromnú adresu, Vás bude doručujúci vodič kontaktovať telefonicky najneskôr 1 hodinu pred doručením zásielky. V prípade neúspešného pokusu o doručenie vykoná vodič nasledujúci deň druhý pokus. Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla zásielky vyhľadať Vašu zásielku na stránke prepravcu, link na ktorý obdržíte v e-mailovom avíze deň pred doručením, resp. v deň expedovania tovaru zo skladu distribútora.

Doprava ZADARMO - pokiaľ je hodnota expedovaného tovaru minimálne 120,- € s DPH, je jeho doručenie na náklady odosielateľa, teda pre zákazníka GRÁTIS! V prípade, že je hodnota menšia ako 120,- € s DPH je doprava účtovaná v sume 5,-- € s DPH.

Vykládka tovaru – dodávateľ garantuje vyloženie tovaru po prvé dvere (vchod do domu, bránka do dvora a pod.) Vodič je obvykle vybavený paletovým vozíkom na prevoz objemného tovaru po rovnom podklade. Žiadame zákazníkov, aby s ohľadom na množstvo a hmotnosť objednaného tovaru zabezpečili pri vykládke na adrese doručenia manipulačné a priestorové podmienky pre vyloženie tovaru. Pri neprevzatí zásielky, resp. pri opakovanom doručení, je dodávateľ oprávnený účtovať zákazníkovi dodatočné náklady, ktoré mu tým vznikli.

Kontrola tovaru, prevzatie tovaru

Odporúčame zákazníkom si tovar pri prevzatí skontrolovať. Zvlášť skontrolovať neporušenosť bezpečnostnej lepiacej pásky, nepoškodenosť obalu - narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu a pod. Prípadné poškodenie, resp. nezrovnalosti so sprievodnými dokladmi nahlásiť dodávateľovi e-mailom na reklamacie@parador.sk, alebo telefonicky na 041/2858 137. Pri poškodení zásielky toto poznačiť do sprievodných dokladov a nechať si ich potvrdiť vodičom. Pokiaľ je možné, vyhotoví zákazník o tom fotodokumentáciu, ktorú následne pošle dodávateľovi na e-mail. Zápis o poškodení zásielky podpísaný vodičom špedičnej služby nám pomôže zrýchliť proces vybavenia reklámácie.